تبلیغات بالا پایین آگهی ها
واریز بخشی از مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد

واریز بخشی از مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد

واریز بخشی از مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از 25 خرداد

واریز بخشی از مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد

واریز حقوق خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق روال و مبلغ قبلی از بیستم خرداد و مابه التفاوت ها از ۲۵ خرداد بصورت جداگانه پرداخت خواهد شد. مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت مستمری‌ها نیز طی دو ماه بعدی تسویه خواهد شد.

به گزارش باموسپیدان، مطابق با اخبار روز گذشته افزایش ۱۰ درصدی حقوق مستمری بگیران سایر سطوح و افزایش ۵۷.۴ درصدی حداقل بگیران سازمان تامین اجتماعی، قطعی شده و قرار است صدور احکام جدید بازنشستگان آغاز شود.

با توجه به طلب مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ ، به احتمال زیاد روند صدور احکام جدید و پرداخت مابه التفاوت ها بیشتر طول بکشد. بر این اساس مابه التفاوت حقوق خرداد در همین ماه پرداخت خواهد شد و معوقات ماه های فروردین و اردیبهشت در ماه های بعدی واریز می گردد.

به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و با اتکا به مصوبه دولت قید شده است که حداقل مستمری پس از اعمال افزایش سالانه نباید از عدد پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان کمتر باشد. به این ترتیب هر چه قدر دریافتی فرد بازنشسته کمتر باشد، میزان افزایش بیشتر خواهد بود و ممکن است افزایش در برخی افراد، بیش از این میزان باشد. مبالغ عائله مندی و حق اولاد هم به این مبلغ افزوده خواهد شد و برآورد این است که حقوق یک بازنشسته حداقلی‌بگیر با دو فرزند در سال جاری به حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

زمان پرداخت معوقات مستمری ها

دکتر موسوی درباره زمان پرداخت معوقات مستمری سال جاری بازنشستگان گفت: پیاده‌سازی نرم‌افزار مورد نیاز و صدور احکام جدید، فرایند پیچیده‌ای دارد و پیش‌بینی می‌کنیم چهارتا پنج روز زمان ببرد. بنای ما بر این است که چون پرداختی هر ماه به بازنشستگان از بیستم ماه بر اساس حروف الفبا شروع می‌شود، به روال عادی قبلی حقوق خرداد را طبق زمانبندی قبلی و با مبلغ قبلی پرداخت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که واریز افزایش حقوق خرداد را از ۲۵ و ۲۶ خرداد به صورت جداگانه شروع کنیم. مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت هم طی دو ماه بعدی تسویه خواهد شد.

بر کسی پوشیده نیست که سازمان تامین اجتماعی به دلیل بدهی و استقراض به بانک، تحت فشار مالی است. اما بازنشستگان تحت پوشش این سازمان که عمر خود را زیر چتر این سازمان کار کرده اند، نباید در این شرایط اقتصادی موجود در جامعه، بدلیل سیاست های درست و نادرست دولت و سازمان، معیشت سختی داشته باشند.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا