تبلیغات بالا پایین آگهی ها
آخرین اخبار کرونا در خرداد ۱۴۰۱

آخرین اخبار کرونا در خرداد ۱۴۰۱

آخرین اخبار کرونا خرداد 1401

آخرین اخبار کرونا خرداد ۱۴۰۱

ویروس کرونا در دنیا از بین نمی‌رود

وزیر بهداشت در این خصوص گفت:

در روزهای نخست آغاز به کار دولت، روزانه ۵۰ هزار مبتلا، ۱۸ هزار بستری، ۸ هزار مریض بدحال و بالای ۷۰۰ نفر مرگ و میر  روزانه وجود داشت. بنده وقتی به بیمارستان‌ها سر می زدم از حجم این همه بیمار گاهی وحشت می‌کردم.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

وی سرعت واکسیناسیون را عامل اصلی کنترل ویروس کرونا در کشور عنوان و تاکیدکرد: در موضوع واکسیناسیون ما توانستیم در مدت کوتاهی حجم زیادی از واکسن را تزریق کنیم که همین امر سبب شد ایمنی جمعی در مدت کوتاه ایجاد شد و برای این اتفاق از افراد تحصیل کرده و از ظرفیت همراهی و همکاری مردم برای تزریق واکسن استفاده کردیم.

صفر شدن فوتی‌های کرونا به معنی پایان بیماری نیست.

این ویروس مثل آنفولانزا ادامه خواهد داشت؛ مردم بدانند که کرونا با ما خواهد بود و نباید خیالمان خیلی راحت باشد.

همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: هنوز پایان ویروس کرونا اعلام نشده، پس بهتر است مردم نیز از ماسک در تجمعات استفاده کنند.

آخرین اخبار کرونا از خبرگزاری فارس: بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران جزو کشورهای موفق مبارزه با کرونا بوده است گفت: این موفقیت با کمک مردم به دست آمده است، یک هفته است که آمار فوتی‌های کرونا تک رقمی بوده و آمار مراجعان کاهش یافته است.

همچنان موج ششم کرونا کشور را تهدید می‌کند و مردم باید عادی انگاری را کنار بگذارند.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا