تبلیغات بالا پایین آگهی ها
آموزش ثبت آگهی رایگان در باموسپیدان

آموزش ثبت آگهی رایگان در باموسپیدان

همانطور که می دانید باموسپیدان یک وبسایت جامع جهت دسترسی به تمامی نیازهای آموزشی و اجتماعی برای افراد سالمند و خانواده این عزیزان می باشد. خدمات متنوعی از قبیل دسترسی آسان به مراکز درمانی، بیمه ای، افراد متخصص و آموزش های کاربردی در زمینه های متنوع می باشد. از اینرو معرفی مراکز از سوی خود اشخاص و سازمان ها به سالمندان و خانواده این افراد بسیار موثر و مفید است. باموسپیدان بستری فراهم نموده تا این اشخاص و مراکز دولتی، نیمه دولتی و خصوصی بتوانند خدمات مرتبط با این قشر آسیب پذیر را به راحتی معرفی و در اختیار این عزیزان قرار دهند.

یکی از این روش ها، ثبت خدمات در وبسایت باموسپیدان است. جایی که روزانه بیش از ۸ هزار بازدیدکننده دارد. در این آموزش قصد داریم نحوه ثبت آگهی رایگان در وبسایت باموسپیدان را بصورت تصویری و ساده آموزش دهیم.

ثبت آگهی رایگان در باموسپیدان

۱- با ورود به وبسایت باموسپیدان www.bamoosepidan.com به صفحه اصلی وارد می شوید.

آموزش ثبت آگهی رایگان در باموسپیدان

 

۲- در نظر داشته باشید که قبل از هر اقدامی باید در سایت عضو باشید. جهت عضویت یا ورود به سایت اینجا کلیک کنید و یا بر روی دکمه ورود یا ثبت نام در قسمت سربرگ سایت کلیک کنید.

ثبت آگهی رایگان در باموسپیدان

۳- پس از ثبت نام و یا ورود با مشخصات کاربری خود به صفحه اصلی سایت بازمی گردید.

 

۴- اکنون جهت خریداری بسته آگهی رایگان بر روی دکمه ارسال آگهی در سربرگ کلیک نمائید.

۵- پس از کلیک بر روی دکمه ارسال آگهی، در صورتی که قبلاً بسته ای برای شما فعال نشده باشد، به صفحه انتخاب پلن آگهی هدایت می شوید.

۶- اکنون جهت ثبت آگهی رایگان بر روی دکمه “انتخاب پلن” واقع در انتهای “بسته برنزی” کلیک نمائید.

در صورتی که نیاز دارید تا آگهی شما بصورت ویژه، نردبان، با تصاویر بیشتر و قابلیت جستجوی بهتر در وبسایت قرار بگیرد، می توانید با هزینه ای کاملاً اقتصادی نسبت به سایر وبسایت های تخصصی، “بسته های نقره ای” یا “طلایی” را فعال نمائید.

۷- پس از انتخاب پلن برنزی به صفحه “سبدخرید” هدایت می شوید. اکنون بر روی “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.

۸- در صفحه بعدی نیاز است تا مشخصات خود را در فیلدهایی که با علامت * مشخص شده اند را بصورت کامل و صحیح وارد نمائید. و در انتها با انتخاب گزینه ” من شرایط و مقررات سایت را خوانده ام و آن را می پذیرم” . کلیک بر روی دکمه “ثبت سفارش” سفارش پلن آگهی رایگان خود را کامل کنید.

۹- با ثبت سفارش می توانید مشخصات سفارش خود را جهت بررسی نهایی مشاهده کنید.

۱۰- اکنون سفارش شما کامل شده و مجدد با کلیک بر روی دکمه “ارسال آگهی” در سربرگ به صفحه “ثبت آگهی” هدایت می شوید.

۱۱- حال می توانید اطلاعات اولیه کسب و کار خود را انتخاب نمائید و با کلیک بر روی دکمه “بعدی” به صفحه بعد و تکمیل مشخصات کسب و کار خود هدایت شوید.

توجه داشته باشید آگهی هایی ثبت و منتشر می شوند که دارای مشخصات کامل و صحیح باشند. در غیر اینصورت باموسپیدان مسئولیت در قبال عدم انتشار آگهی شما نخواهد داشت.

۱۲- در انتها و پس از ثبت آگهی خود به صفحه مشاهده آگهی خود هدایت می شوید. اکنون می توانید آگهی خود را بصورت کاربر عادی با پیام ” این تبلیغ ثبت شده است تمام شده” مشاهده نمائید.

اکنون آگهی شما جهت تایید، برای ادمین سایت ارسال شده است و درصورت تایید ادمین، آگهی شما منتشر خواهد شد. حداکثر زمان بررسی و انتشار آگهی شما یک روز کاری خواهد بود.

در نهایت، با کلیک بر روی دکمه “ثبت کردن” در انتهای فرم به صفحه آخر منتقل خواهید شد.

در پایان این آموزش نیاز است تا نکاتی را در خصوص انتشار آگهی در وبسایت باموسپیدان متذکر شویم.

  • باموسپیدان آگهی های با اطلاعات اشتباه و ناقص را منتشر نمی کند.
  • در صورتی که آگهی شما توسط ادمین رد شد، از طریق ایمیل و پیامک با شما در تماس خواهیم بود تا آگهی خود را ویرایش و یا حذف نمائید.
  • انتخاب محل برای مراکز درمانی و بیمه ای به جهت سهولت دسترسی سالمندان و احترام به این عزیزان ضروری است، پس در تعیین محل نشانگر در نقشه دقت فرمائید.
  • ثبت آگهی در باموسپیدان نشانه انتشار آن نیست. لذا آگهی ها پس از تایید ادمین و مدیریت سایت منتشر خواهند شد.
  • پس از انتشار، در قسمت ناحیه کاربری آگهی شما قابل نمایش و ویرایش خواهد بود.
  • پس از ویرایش آگیه خود در قسمت ناحیه کاربری، آگهی شما معلق خواهد شد و پس از تایید ادمین مجدد منتشر خواهد شد.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا