تبلیغات بالا پایین آگهی ها
شرایط صدور کارت واکسن کرونا

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

شرایط صدور کارت واکسن کرونا / دوزبانه

افرادی که قبلا هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و ظرف دو هفته آینده قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند برای ثبت‌نام کارت دیجیتال واکسن دوزبانه (فارسی و انگلیسی) به آدرس سایت https://vcr.salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ؛ به نقل از مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، آن دسته از افرادی که هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند ، می‌توانند پس از مراجعه به سایت vcr.salamat.gov.ir اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، کد ملی و شماره موبایلی که به نام متقاضی است به ثبت برسانند .

نکته: برای افرادی که اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی و شماره گذرنامه خود را به زبان انگلیسی و دقیقاً منطبق با گذرنامه ثبت کرده‌اند، کارت صادر شده است ، اما برای افرادی که نام و نام خانوادگی را بر مبنای گذرنامه ثبت نکرده‌اند متأسفانه این کارت صادر نشده است .

توجه : وزارت بهداشت از مدتی قبل در تلاش جهت هماهنگی لازم با نیروی انتظامی است تا در اولین زمان ممکن ، تبادل اطلاعات گذرنامه به صورت خودکار صورت گیرد و نیازی به ورود دستی اطلاعات نباشد؛ لذا پیشنهاد می‌شود افرادی که طی دو هفته آینده قصد مسافرت خارج از کشور ندارند تا راه‌اندازی کامل سامانه صبر کنند.

برای افرادی که فقط قصد دریافت کارت واکسن را دارند و قصد سفر به خارج از کشور را ندارند، سامانه در حال راه اندازی است و در طی ۲ هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا