تبلیغات بالا پایین آگهی ها
پرداخت وام ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته

پرداخت وام ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته

پرداخت وام ضروری به بیش از 50 هزار بازنشسته

پرداخت وام ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته

در مرحله نخست طرح پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیونی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، از ابتدای سال تاکنون، ۵۰ هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات به واجدین شرایط، پرداخت شده است. این تسهیلات در سال ۱۴۰۱ با افزایش ۷۰ درصدی از ۷ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش باموسپیدان از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد که بیش از ۶۰ درصد مجموع بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور، تحت پوشش خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی هستند. که تاکنون از ابتدای سال ۹۹ بیش از ۶۵۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان پرداخت شده است.

پرداخت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی

وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری در شش مرحله پرداخت خواهد شد که ثبت نام متقاضیان این تسهیلات بصورت کاملاً غیر حضوری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد در سال جاری در مجموع ۴۱۶ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال و در مراحل بعدی پرداخت تسهیلات، تعداد ۳۶۵  هزار نفر دیگر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

دکتر اسفندیاری به تفاهم‌نامه این سازمان با بانک رفاه کارگران و کارمزد چهار درصد تسهیلات اعطایی به مستمری‌بگیران با بازپرداخت ۲۴ ماهه اشاره کرد و یادآور شد: سیاست‌های حمایتی با هدف بهبود وضعیت جامعه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همچنان ادامه خواهد داشت.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا