تبلیغات بالا پایین آگهی ها
پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد

میزان مبلغ عیدی برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان، یک میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده که مطابق با مصوبه هیئت وزیران می باشد.

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد

در جلسه هیئت دولت، با تعیین مبلغ عیدی بازنشستگان، بلافاصله نسبت به اخذ مصوبه هیئت مدیره و تامین نقدینگی برای پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام شد. این نقدینگی در حساب های سازمان تامین اجتماعی انجام و واریز عیدی بازنشستگان انجام شد.

میزان عیدی پرداختی متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال جاری بوده و کسری ماه به صورت یک ماه کامل محاسبه شده است. به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی: مبلغ عیدی مشمولین بند ۹۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور، بند ۶۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و قانون تعیین تکلیف تأمین‌اجتماعی اشخاصی که ۱۰ سال و کمتر حق بیمه پرداخت نموده‌اند، به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان خواهد بود.

مشکلات مالی و تورم موجود، فشار بسیاری را به قشر سالمند جامعه و بازنشستگان کشور وارد نموده. این در حالی است که همسان سازی حقوق همچنان بلاتکلیف است و قرار است در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دیده شود. همچنین با وجود تورم بسیار شدید و افزایش قیمت ها مبلغ یک میلیون و پانصدهزار تومان، مبلغی است که نارضایتی بسیاری از بازنشستگان را در پی داشته است.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا