تبلیغات بالا پایین آگهی ها
واکسیناسیون بالای ۶۰ ساله های تهران طی ۲۰ روز آینده

واکسیناسیون بالای ۶۰ ساله های تهران طی ۲۰ روز آینده

استاندار تهران در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد در صورت تامین واکسن، گروه سنی بالای ۶۰ سال ظرف ۲۰ روز آینده واکسینه می شوند.

واکسیناسیون بالای ۶۰ ساله های تهران طی ۲۰ روز آینده

واکسیناسیون بالای ۶۰ ساله های تهران طی ۲۰ روز آینده در صورت تامین واکسن

انوشیروان محسنی بندپی افزود: متاسفانه در چند روز اخیر در استان تهران شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و همچنین فوتی ها بوده ایم. در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، لذا برای مدیریت این بیماری همانند پیک های قبلی همکاری مردم نقش موثری خواهد داشت.

در استان تهران ابتدا ثبت نام و تزریق واکسن ۷۰ ساله ها انجام شد، اما از دیروز افراد بالای ۶۰ سال هم ثبت نام کردند که این آمار در تهران به جمعیت یک میلیون و هفتصد هزار نفر می رسد که بر اساس پیامک ارسالی می توانند به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند. بر اساس آمار، تعداد کافی برای کلیه این گروه های سنی، واکسن وجود دارد و انتظار می رود تا ظرف ۲۰ روز آینده گروه سنی بالای ۶۰ سال واکسنشان را تزریق کنند.

به گفته استاندار تهران، رعایت پروتکل های بهداشتی استان تهران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است اما بدلیل ترکم بالا و حجم بالای سفرهای درون شهری از طریق اتوبوس و مترو شاهد افزایش ابتلا به ویروس کرونا نوع دلتا هستیم. لذا مصوب شد که با همکاری اصناف در شرایط قرمز استان تهران مشاغل گروه هایی که منع فعالیت دارند مورد نظارت بیشتر قرار بگیرد. به این ترتیب تالارها و رستوران ها به جز موارد بیرون بر به همراه پاساژها و سینماها با همکاری اتحادیه ها تشدید نظارت ها برایشان در دستور کار قرار گرفته تا شرایط مدیریت و کنترل بهتر فراهم شود.

باید دید وعده های مسئولین در خصوص تزریق به موقع و تامین آن برای تمامی گروه های سنی تا چه حد عملی و به موقع خواهد بود تا زودتر از پیک پنجم خارج و روند بهبود شرایط کرونایی کشور میسر گردد.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا