تبلیغات بالا پایین آگهی ها
واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ بر اساس حروف الفبا انجام می گیرد.

به گزارش باموسپیدان در حالی واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شده که ظاهراً پرداخت مابه التفاوت متناسب سازی و همسان سازی فروردین ماه، همراه حقوق، بلاتکلیف است.

بازنشستگان چهارماه یعنی از اردیبهشت منتظر دریافت مابه التفاوت حقوق ها هستند اما به نظر می رسد سازمان تامین اجتماعی قرار نیست فعلاً واکنشی یه این موضوع نشان دهد.

براساس وعده‌های پیشین، این معوقات باید نهایتاً تا پایان این هفته یا هفته آینده به حساب بازنشستگان واریز شود. اما سوال این است که چرا این معوقات همراه حقوق مرداد واریز نمی شود؟!

در این رابطه حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به خبرنگار ایلنا گفت: اگر سازمان به تعهدات خود عمل کند، ظرف یک هفته آینده معوقات بازنشستگان از سازمان به صفر می‌رسد ولی می‌ماند مطالبات سازمان از دولت که متاسفانه رقم بسیار هنگفتی است. بیشتر مشکل ما در این بخش است و نگرانی‌ها در این حوزه بسیار جدی است. پرداخت مطالبات بازنشستگان ربطی به دولت ندارد و جزو تعهدات سازمان تامین اجتماعی است. ضمن اینکه هنوز تا تغییر و تحول احتمالی در سازمان تامین اجتماعی زمان داریم.

این درحالی است که تامین اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مابه التفاوت فروردین بازنشستگان کارگری تا مرداد به درازا انجامیده و سرنوشت آن مشخص نیست.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا