تبلیغات بالا پایین آگهی ها
ضرورت تسریع در پرداخت عیدی بازنشستگان

ضرورت تسریع در پرداخت عیدی بازنشستگان

ضرورت تسریع در پرداخت عیدی بازنشستگان

ضرورت تسریع در پرداخت عیدی بازنشستگان

به گزارش باموسپیدان، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، به ریاستِ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، پیرامون پرداخت عیدی بازنشستگان موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

رئیسی به دولت توصیه کرد: همه سیاست‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای باشند تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه گذاری، تولید، کار آفرینی و اشتغال شود.

مقرر بود عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و در فرصت چند روزه واریز شود. شایعاتی در فضای مجازی نیز وجود داشت که پرداخت عیدی ۱۴۰۱ بر اساس حروف الفبا می باشد، اما زمان واریز مستمری‌ها با جدول زمانبندی حروف الفبا که مبنای پرداخت مستمری ماهیانه قرار می گیرد، متفاوت است.

مبلغ عیدی بازنشستگان ۱۴۰۱

مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۰ بازنشستگان ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که به این میزان ۴۰۰ هزار تومان حق همسر و از بابت هر فرزند تحت تکفل ۱۵۰ هزار تومان اضافه می‌شود.

عیدی بازنشستگان کشوری نیز بنا بود تا آخر هفته جاری واریز شود. و عیدی بازنشستگان لشکری اواخر هفته گذشته با حقوق بهمن ماه واریز شد.

باید دید طبق دستور رئیس جمهور، عیدی بازنشستگان، زودتر از موعد اعلام قبلی یعنی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ واریز می شود یا خیر. چراکه با توجه به تعطیلات نوروز و نیاز مردم به تامین مایحتاج ضروری برای سال جدید، نیاز است تا عیدی ها زودتر به دست مردم برسد. هرچند میزان مبلغ تعیین شده برای عیدی بازنشستگان، پاسخگوی همه نیازها و تامین مایحتاج آن ها نیست و بازنشستگان مجبورند به تامین اقلامی بپردازند که ضرورت بیشتری دارند.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا