تبلیغات بالا پایین آگهی ها
صدور کارت شناسایی بانکی عکسدار برای بازنشستگان

صدور کارت شناسایی بانکی عکسدار برای بازنشستگان

صدور کارت شناسایی بانکی بازنشستگان

صدور کارت شناسایی بانکی بازنشستگان

 صدور کارت شناسایی بانکی عکسدار برای بازنشستگان صندوق

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی روز شنبه ۲۰شهریورماه ۱۴۰۰ با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به اتمام صدور و ارسال کارت های جدید در ۲۷ استان از ۳۱ استان کشور، بازنشستگان تحت پوشش صندوق می توانند از شنبه به مدت ۵ ماه برای دریافت کارت های خود به شعبه بانک صادراتی که در آن برای دریافت حقوق بازنشستگی حساب بانکی افتتاح کردند مراجعه و کارت بانکی جدید و عکس‌دار خود را تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه عملیات صدور کارت برای یک میلیون و ۲۳۰هزار نفر از بازنشستگان این صندوق در حال انجام است، گفت: کارت های جدید بانکی برای شعب بانک صادرات در استان هایی که چاپ کارت به اتمام رسیده ارسال شده است.

خدامی همچنین بیان کرد: به محض صدور کارت از سوی بانک صادرات ایران و ارسال به شعب استان های باقیمانده، موضوع از طریق پیامک به اطلاع بازنشستگان آن استان خواهد رسید.

وی با اشاره به نکاتی که ضروری است از سوی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق مورد توجه قرار گیرد گفت: تمام کارت های صادره با فرمت جدید همانند هر کارت جدید صادر شده از بانک، «غیرفعال» است و باید در زمان دریافت کارت از شعب عامل بانک صادرات درخواست فعالسازی کارت صورت پذیرد.

مهلت دریافت کارت های بانکی توسط بازنشستگان از زمان ارسال به شعب بانک صادرات «۵ماه» میباشد و بازنشستگان و وظیفه بگیران محترم باید به شعبه بانکی که جهت دریافت حقوق بازنشستگی در آن افتتاح حساب کرده بودند، مراجعه و نسبت به دریافت کارت بانکی جدید خود اقدام کنند .

نکته: این کارت تلفیقی از کارت شناسایی ، کارت خدمات بانکی و کارت منزلت است که ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات ، مشخصات کامل‌تری از افراد از جمله تصویر صاحب حساب و شماره شبا حساب روی آن درج شده و امکان احراز هویت فرد و ارائه خدمات بانکی را در شعب تسهیل می‌کند .

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا