تبلیغات بالا پایین آگهی ها
سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد

سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد

سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد

سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد

سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد با نام مرآت۲۴ با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) افتتاح شد.

به گزارش باموسپیدان، در مراسم تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، حسین عامریان در سخرانی خود گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد اقدام مبارکی است که با تلاش شبانه روزی همکارانمان در معاونت فنی و شرکت مرآت زودتر از آنچه در ابتدا تصور می کردیم، راه اندازی شد.

وی افزود: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت ۲۴ این است که باری از دوش بازنشستگان برداشته و رضایت خاطر این عزیزان را تامین کنیم. هدف از  اینکه می خواهیم با سامانه مذکور به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس های بازنشستگان باشیم این است که به بازنشستگانمان این اطمینان و رضایت خاطر را بدهیم که پیگیر مشکلات و سولات آنها در هر ساعت از شبانه روز هستیم.

عامریان با بیان اینکه ما پاسخ گویی به بازنشستگان صندوق که ولی نعمتان ما هستند را وظیفه خود می دانیم،

گفت: از اینجا به بعد کار شما سخت تر است زیرا نباید در پاسخ گویی دچار روزمرگی شویم و باید در نهایت احترام پاسخگوی بازنشستگان باشیم.

وی ادامه داد: هدف از افتتاح این سامانه، پاسخگویی صرف تلفنی نیست بلکه می خواهیم فراتر از آن پیگیری موضوعات بازنشستگان و ارائه مشاوره به آنها را جدی بگیریم.

عامریان گفت: این سامانه باید خط مقدم خدمت به بازنشستگان باشد. نباید بازنشستگان ما نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی داشته باشند. ممکن است بسیاری از آنها در نقاطی ساکن هستند که دفاتر امور بازنشستگی در آنجا وجود نداشته باشد و بنابراین پاسخگویی به سوالات بازنشستگان از طریق این سامانه اقدام ارزشمندی است و در همین راستا گسترش خدمات غیرحضوری به بازنشستگان یکی از سیاست های اصلی ماست.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پایان سخنان خود به یکی از تماس های بازنشستگان با سامانه مرآت ۲۴ پاسخ داد.

همچنین در این مراسم،  محمد مهدی باباخانی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای و مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت مرآت کیش گزارشی از روند راه اندازی این سامانه را ارائه کردند.

گفتنی است بازنشستگان فولاد می توانند با  این سامانه به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره ۹۱۳۰۲۰۲۰-۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا