تبلیغات بالا پایین آگهی ها
سامانه استعلام سوابق بازنشستگان کشوری + آموزش تصویری

سامانه استعلام سوابق بازنشستگان کشوری + آموزش تصویری

سامانه استعلام سوابق بازنشستگان

سامانه استعلام سوابق بازنشستگان

آقای رضوانی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز به کار سامانه استعلام سوابق شاغلان و بازنشستگان خبر داد. هدف از ایجاد این سامانه رفع نواقص اطلاعات و سوابق بازنشستگان برای پرداخت به موقع حقوق فعال شده است. وی افزود شاغلین دستگاه های اجرایی می توانند با مراجعه به این سامانه در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، استعلام سوابق خود را دریافت کنند.

آقای رضوانی گفت: سوابق شاغلین در سامانه استعلام سوابق قرار داده شده، از اینرو شاغلین دستگاه های اجرایی می توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس www.sabasrm.ir و سپس در تب اصلی با عنوان “سامانه های دستگاه های دولتی و شاغلین” ، استعلام سوابق شاغلین را فعال کنند. پس از فعالسازی جهت یکبار احراز هویت، کد ملی و شماره همراه بنام خود شخص را احراز کنند، توجه داشته باشند که شماره همراه باید با کد ملی مطابقت داشته باشد. پس از آن می توانند اطلاعات هویتی، سوابق بیمه ای و همه اطلاعات موجود در حکم کارگزینی خود را مشاهده نمایند که دستگاه های اجرایی چه اطلاعاتی را برای شخص ارائه نموده است. در صورت مشاهده مغایرت در این اطلاعات باید به اداره کارگزینی یا امور اداری دستگاه محل خدمت خود اعلام نمایند تا دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اطلاعات صحیح را برای صندوق بازنشستگی ارسال نماید تا در سامانه اصلاح گردد.

وی افزود: اصلاح و تکمیل این اطلاعات از آنجایی ضروری و مهم است که اطلاعات در سامانه وقتی فرد در دوران خدمت خود این اطلاعات را مشاهده و اصلاح نماید هنگام زمان رسیدن به بازنشستگی، دیگر نقص اطلاعاتی وجود نخواهد داشت و سریعاً حقوقشان برقرار خواهد شد.

وبسایت باموسپیدان جهت رفع سردرگمی کاربران، برای ثبت نام در این سامانه مراحل کار را توضیح می دهد که به شرح زیر می باشد:

۱- ورود به وبسایت درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس اینترنتی www.sabasrm.ir

۲- ورود به منوی “سامانه های دستگاه های دولتی و شاغلین” سپس ورود به زیر منوی “استعلام سوابق شاغلین

ثبت نام سامانه استعلام سوابق بازنشستگان

۳- انتهای صفحه “استعلام سوابق شاغلین” با کلیک بر روی دکمه “استعلام سوابق شاغلین” وارد صفحه “ورود به سامانه اطلاعات شاغلین” خواهید شد.

۴- در صورتی که برای اولین بار وارد این سامانه می شوید نیاز به ثبت نام در این سامانه دارید. برای انجام اینکار بر روی دکمه “ثبت نام” در انتهای فرم را کلیک نمائید.

ثبت نام سامانه استعلام سوابق بازنشستگان

۵- اکنون وارد صفحه فرم “ثبت نام در سامانه اطلاعات شاغلین” شدید. فیلدهای فرم را با دقت پر نمائید. ابتدا “شماره ملی” خود را وارد نمائید. سپس “شماره همراه” خود را در فیلد “موبایل(*) وارد نمائید. سپس بر روی دکمه ارسال کد کلیک نمائید. پس از اینکار، کد تایید به شماره همراهتان ارسال می گردد. پس از دریافت پیامک کد تایید آن را در فیلد “کد تایید” وارد نمائید. سپس یک کلمه عبور با ترکیب حروف کوچک، بزرگ و اعداد انگلیسی و حداقل ۸ کاراکتر برای خود برگزینید و آن را در جای امن نگه دارید. کلمه عبور را در فیلد های “کلمه عبور” و “تکرار کلمه عبور” وارد نمائید و در نهایت بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمائید.

(*) توجه داشته باشید شماره همراه باید مطعلق به کد ملی شخص باشد. در غیر اینصورت ثبت نام کامل انجام نمی گردد.

ثبت نام سامانه استعلام سوابق بازنشستگان

۶- اکنون ثبت نام انجام شده و می توانید با “شماره ملی” و “کلمه عبور” در مراجعات بعدی خود وارد سامانه شوید و از خدمات آن استفاده نمائید.

تهیه و تالیف: وبسایت باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا