تبلیغات بالا پایین آگهی ها
افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵ میلیون تومان

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵ میلیون تومان

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به 15 میلیون تومان

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵ میلیون تومان

 طی نشستی بین مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین بانک صادرات، با افزایش وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از ۱۲ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان موافقت شد.

به گزارش باموسپیدان از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اسکندری ضمن تاکید بر الزام افزایش اعتبارات و سقف پرداختی تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری ، گفت: افزایش اعتبارات پرداختی از سوی بانک صادرات به صندوق و بهبود سقف تسهیلات به بازنشستگان عزیز تحت پوشش این صندوق، حداقل مطالبه ای است که وجود دارد و امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک صادرات این مهم عملیاتی شود.

همچنین سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز گفت: افزایش اعتبارات و بهبود سطح ارائه تسهیلات برای بازنشستگان کشوری و فرزندان آن ها، همکاری در زمینه اجرای طرح های یاری و سایر خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین ارائه تسهیلات به شرکت های تابعه صندوق، مورد توجه ویژه بانک صادرات قرار دارد.

لازم به ذکر است که با توافق هر دو طرف، وام ضروری بازنشستگان کشوری که تا پیش از این ۱۲ میلیون تومان بود، به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و پس از انجام مقدمات آن، در تیرماه افزایش مصوب شده اجرایی می گردد.

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا