تبلیغات بالا پایین آگهی ها
اعلام اسامی واجدین شرایط وام ضروری بازنشستگی کشوری

اعلام اسامی واجدین شرایط وام ضروری بازنشستگی کشوری

اعلام اسامی واجدین شرایط وام ضروری بازنشستگی کشوری

اعلام اسامی واجدین شرایط وام ضروری بازنشستگی کشوری

 مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد: نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شد.

به گزارش باموسپیدان از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه 《نتایج و اسامی واجدین شرایط از اول مرداد ماه۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است》، گفت: بازنشستگان می توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

افراد حذف شده از لیست چه کسانی هستند؟

وی در خصوص افراد حذف شده از این لیست افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، وظیفه بگیران تک ورثه ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست هایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته ای هستند که در ابتدا از لیست واجدین شرایط حذف شده اند.

الویت بندی واریز چگونه است؟

مرتضایی فرد در ادامه اظهار داشت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله به حساب حقوقی این عزیزان واریز می شود.

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا