تبلیغات بالا پایین آگهی ها
ابلاغ رسمی رایگان شدن تست تشخیص کرونا

ابلاغ رسمی رایگان شدن تست تشخیص کرونا

ابلاغ رسمی رایگان شدن تست تشخیص کرونا

ابلاغ رسمی رایگان شدن تست تشخیص کرونا

به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت، به ‌منظور کاهش پرداخت از جیب مردم و شناسایی به ‌موقع افراد مشکوک مبتلا به کووید ۱۹ با عنایت به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری، خود پرداخت (فرانشیز) به‌ منظور دریافت تست گلوبال تشخیص آزمایشگاهی کووید ۱۹ در بخش سرپایی با رعایت شرایط ذیل تا سقف تعرفه بخش دولتی رایگان و به‌ طور کامل توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

سازمان بیمه سلامت در تشریح این شرایط افزود :

اول اینکه صرفاً در مراکز مجاز ارائه خدمت طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با رعایت استانداردها و ضوابط فنی آزمایشگاه مرجع سلامت در مرکز ارائه‌دهنده خدمت صورت گیرد.

دوم اینکه رعایت اندیکاسیون و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل مصوب ابلاغی دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت کشور صورت گیرد.

سوم ثبت اطلاعات در سامانه‌های پرونده الکترونیک سطح یک تبادل اطلاعات و در سامانه پرونده الکترونیک ایرانیان (سپاس) سطح دو انجام شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درباره رایگان شدن تست‌های تشخیصی کرونا اعلام کرد که این سازمان آمادگی کامل جهت اجرای آن را دارد.

به گزارش سایت باموسپیدان : درباره لیست نهایی مراکز معتبر انجام تست رایگان کرونا، هنوز گزارش دقیقی منتشر نشده است. هم اکنون برخی مراکز مشغول به انجام این امر هستند اما لیست نهایی و اطلاعات کامل تمامی مراکز مشمول به این طرح در روزهای آتی منتشر می شود .

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا