تبلیغات بالا پایین آگهی ها
فرانشیز درمان بازنشستگان فولاد حذف شد

فرانشیز درمان بازنشستگان فولاد حذف شد

فرانشیز درمان بازنشستگان فولاد حذف شد

فرانشیز درمان بازنشستگان فولاد حذف شد

با تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و به منظور رفاه حال بازنشستگان، در قرارداد سال ۱۴۰۱ صندوق با شرکت بیمه گر، مزایای ویژه ای در مقایسه با سال گذشته برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش باموسپیدان از روابط  عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، یکی از مهمترین مزایای قرارداد سال جاری صندوق, رایگان شدن فرانشیز برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد می باشد. بر اساس این قرارداد، فرانشیز خدمات بستری، سرپایی و پاراکلینیکی بر عهده صندوق بازنشستگی فولاد خواهد بود و برای بازنشستگان فولاد رایگان می باشد. ضمناً فرانشیز ارائه این خدمات، در بخش دولتی بر عهده شرکت بیمه گر خواهد بود.

همچنین بیمه گر موظف به معرفی نمایندگان مالی و خسارتی تام الاختیار خود به بیمه گذار می باشد و به عنوان رابطین بیمه گر و بیمه گذار و انجام امور بیمه ای بیمه شدگان اعم ‎از‎ صدور‎ چک ‎در‎خصوص ‎لوازم‎ مصرفی‎ جراحی‎‎ ها،‎ داروی ‎بیماران‎ شیمی ‎درمانی ‎و ‎مراکز ‎درمانی‎ غیر‎طرف‎ قرارداد‎ و ‎یا‎ پزشکان‎ غیر‎طرف‎ قرارداد‎ در‎صندوق‎ مستقر‎نموده‎ و‎حداقل ‎۷۰%‎ هزینه‎ بیمه‎ شده ‎را‎ به‎ استناد ‎فاکتور/پیش ‎فاکتور ‎ارایه‎شده ‎پرداخت‎ نماید‎ و‎ هرگونه‎ همکاری‎ برای ‎رفع‎ مشکل‎ بیمه‎ شده‎ انجام‎ نماید.

برخی دیگر از مزایای قرارداد جدید بیمه درمان در جدول زیر تشریح شده است:

ردیف نوع خدمت قرارداد سال ۱۴۰۱ فرارداد سال ۱۴۰۰
۱ مجموع لیزیک هر دو چشم ۱۰ میلیون تومان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
۲ عینک ۹۰۰ هزار تومان (هر دو سال یکبار) ۵۷۰ هزار تومان (هر چهار سال یکبار)
۳ سمعک ۶ میلیون تومان ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا