تبلیغات بالا پایین آگهی ها
بیمه زندگی خاورمیانه

بیمه زندگی خاورمیانه

معرفی بیمه زندگی خاورمیانه

لوگو بیمه زندگی خاورمیانه

ایده تأسیس یک شرکت تخصصی در صنعت بیمه ایران و در رشته بیمه‌های عمر و زندگی، در سال ۱۳۸۸ و توسط جناب آقای دکتر عقیلی‌کرمانی مطرح شد. بعدها با پی‌گیری‌های انجام شده، درخواست تأسیس شرکت با سرمایه ۱۲۰۰ میلیارد ریال، در شهریورماه ۱۳۹۱، به تصویب شورای عالی بیمه مرکزی ج.ا.ا. رسید و سپس پذیره‌نویسی از طریق بازار سوم فرابورس در اسفندماه ۱۳۹۴ انجام شد.
تا دی‌ماه ۱۳۹۵ مقدمات تأسیس شرکت فراهم می‌گشت که نهایتاً در روز هفتم دی‌ماه ۱۳۹۵، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد و به موجب پروانه شماره ۹۵/۱۰۰/۶۴۰۳۱، مورخ ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۵، فعالیت اولین شرکت تخصصی بیمه در ایران رسماً آغاز شد.

اهداف

اهداف مؤسسین محترم که از میان کارآفرینان و خبرگان بنگاه‌داری و نمایندگان بخش خصوصی واقعی ایران هستند از تأسیس این شرکت، ایجاد تحول در صنعت بیمه عمر و زندگی، گسترش فرهنگ دوراندیشی با تمرکز بر بازارهای هدف و شناسایی نیازهای واقعی انسان‌های مختلف بوده که با چابکی و شفافیت در فعالیت‌ها و انعطاف‌پذیری و مشتری‌مداری همراه خواهد شد.
فروش اطمینان خاطر و آرامش خیال به ایرانیان و بیمه کردن آینده ایشان و نهایتاً کمک به اقتصاد ملی از این رهگذر، جزء اهداف غایی شرکت محسوب می‌شوند.

سهامداران

سهامداران عمده شرکت عبارتند از:
– بانک خاورمیانه (سهامی عام)
– شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (سهامی عام)
– شرکت آسفالت طوس (سهامی خاص)
– شرکت سام گروه (سهامی خاص)
– شرکت کارآفرینان صنعت ذوب فلزات (سهامی خاص)
– شرکت سرمایه آرمان روشن ارگ (سهامی خاص)
توجه به جایگاه ویژه بیمه‌های زندگی در بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و توجه خاص جوامع توسعه یافته به این مهم، مؤسسان شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را مجاب به تأسیس شرکتی تخصصی در این عرصه نمود.
این شرکت، با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، هوش تجاری، نیروی متخصص و توانمند، و با تمرکز ویژه بر بیمه‌های زندگی و همچنین تحقیق و نیازسنجی در جامعه، دست به نوآوری و خلق محصولات جدید نموده تا در جهت تحقق رسالت خود که پاسخگویی هر چه بیشتر و بهتر به نیازهای هموطنان عزیزمان و تضمین آینده‌ای شایسته برای تک‌تک ایرانیان می‌باشد، گام بر دارد.
شایان ذکر است شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با گسترش و غنی‌سازی محصولات بیمه‌ای، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای، هم‌تراز با شرکت‌های بین‌المللی بیمه زندگی، فصلی جدید در حوزه خدمات بیمه زندگی کشور گشوده و برای حضور فعال در عرصه فرامنطقه‌ای و بین‌المللی عزم خود را به کار بسته است.

بیمه پول
بیمه پول

بیمه سنوات

بیمه عمر
بیمه عمر

بیمه عمر ساده زمانی

بیمه عمر
بیمه عمر

بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر
بیمه عمر

بیمه تمام عمر

بیمه عمر
بیمه عمر

بیمه عمر مانده بدهکار

پین نقشه

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، خیابان ششم، شماره هفت

شماره تماس: ۴۱۳۶۳۰۰۰ (۰۲۱)

شماره فکس: ۸۸۷۳۴۴۱۱ – ۸۸۵۰۶۱۷۵ (۰۲۱)

کد پستی: ۱۷۹۱۱۱۵۱۴۷

پست الکترونیک: info{at}melico.ir

وبسایت: https://www.melico.ir

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا