تبلیغات بالا پایین آگهی ها
درخواست از رهبری برای توقف واگذاری بانک رفاه کارگران

درخواست از رهبری برای توقف واگذاری بانک رفاه کارگران

درخواست از رهبری برای توقف واگذاری بانک رفاه کارگران

درخواست از رهبری برای توقف واگذاری بانک رفاه کارگران

کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی با انتشار نامه‌ای از مقام معظم رهبری درخواست کرد که برای توقف واگذاری بانک رفاه کارگران، دستور حکومتی صادر کنند.

به گزارش باموسپیدان طی نامه ای با اشاره به حق الناس بودن منابع و دارایی های سازمان تامین اجتماعی و تعلق بانک رفاه کارگران به این سازمان و کارمندان و کارگران بازنشسته مشمول تامین اجتماعی، درخواست توقف واگذاری این بانک را از مقام رهبری داشت.

طی جلسه اخیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مقرر شد زمینه واگذاری سهام بانک رفاه کارگزان در چارچوب سیاست های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی فراهم گردد.

متن نامه درخواست به شرح زیر می باشد:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

موضوع: مخالفت با خصوصی سازی بانک رفاه کارگران و درخواست توقف واگذاری این بانک که ریال به ریال آن حق الناس است و متعلق به کارمندان و کارگران بازنشسته مشمول تامین اجتماعی می باشد.

با سلام و تحیات

نخست بایسته است که به شایستگی از آن رهبر فرزانه کشور قدردانی نماییم که همیشه در تنگناهای پیش آمده و بزنگاه های تاریخی و سرنوشت ساز که دشمنان بنیان این مرز و بوم را برای نابودی نشانه گرفته اند به فریاد رسیده اید و با دست توانای خود گره از مشکلات باز نموده اید و برای کشور آرامش به ارمغان آورده شده است.

با احترام همیشگی به استحضار می رساند همانگونه که مستحضر و واقف می باشید سازمان تامین اجتماعی یک صندوق بیمه حق الناسی و بین النسلی هست و تمام اموال و املاک و داشته های آن متعلق به بازنشستگان کارمندی و بیمه شدگان مشمول می باشد که با خانواده های خود جمعیتی حدوداً ۵۰ میلیون نفری می باشند که با عرق جبین و زحمات طاقت فرسا بیمه پردازی داشته و منابع مالی و داشته های این سازمان را تامین نموده اند.

لهذا با کمال تاسف دولت های یازدهم و دوازدهم در ادامه خصوصی سازی اموال و داشته های کشور و بدون توجه به حق الناسی بودن بانک رفاه کارگران و اینکه این بانک متعلق به بیمه پردازان و بازنشستگان کارمندی و کارگری است با پیگیری و رایزنی مقامات بانک مرکزی در دولت قبل برای خصوصی سازی بانک رفاه کارگران، در قالب اصلاحیه قانون اجرای اصل ۴۴ نسبت به تعیین ضرب الاجل برای فروش بانک اقدام و تصمیم به خصوصی سازی آن و فروش مال غیر نمودند که امری خلاف شرع و قانون و عرف می باشد.

کانون عالی کارمندان دولتی بازشسته مشمول قانون تامین اجتماعی به نمایندگی  از کلیه کارمندان دولتی بیمه پرداز و بازنشسته تامین اجتماعی به شمار حدود (۸.۴) میلیون نفر که جملگی خادمان نظام با بالاترین مقامات اجرائی در نهادهای انقلابی، دستگاه ها و موسسات دولتی و عام، شرکت های دولتی، پیمانهای دولتی، ایثارگران تحت حمایت نظام و سایر بازنشستگان مشمول می باشند که برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران هر یک به طریقی ایثار نموده اند، استدعای عاجزانه دارد برای دفاع از حق الناس با * دستور حکومتی * اجرای قانون واگذاری بانک رفاه کارگران را به تعویق انداخته تا با پیگیری مجدد اصلاح قانون انجام پذیرد.

با احترام  فراوان هیات مدیره

کانون عالی کارمندان دولتی بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی

باموسپیدان

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا