تبلیغات بالا پایین آگهی ها
چگونگی دریافت کارت منزلت به‌ صورت اینترنتی / آموزش تصویری

چگونگی دریافت کارت منزلت به‌ صورت اینترنتی / آموزش تصویری

کارت منزلت کارتی است که بعنوان کارت شناسایی سالمندان بالای ۶۵ سال و افراد بازنشسته، صادر می گردد. سالمندان با داشتن این کارت می توانند از خدمات رفاهی بسیاری استفاده نمایند. ثبت نام و دریافت کارت منزلت از دو روش مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با داشتن اصل کارت ملی و یک قطعه عکس و همچنین ثبت نام اینترنتی در سامانه می باشد. در این مقاله قصد داریم تا بصورت تصویری نحوه دریافت این کارت بصورت اینترنتی را توضیح دهیم:

۱. ابتدا به سایت manzelat.farhangihonari.ir مراجعه کنید و روی گزینه «ثبت‌نام کارت» که در سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

کارت منزلت

۲. در این صفحه قوانین و ضوابط ثبت نام کارت منزلت درج شده، که بعد از مطالعه آن بر روی «موارد فوق را مطالعه نمودم و با همه موارد موافقم» کلیک نمائید.

مرحله 2 کارت منزلت

۳. وارد صفحه «ثبت درخواست کارت منزلت» می شوید، اکنون در قسمت «نوع درخواست» فیلد کشویی را بر روی «کارت جدید» قرار دهید. سپس فیلدهای فرم را بصورت دقیق و فارسی وارد نمائید. در انتهای فرم در قسمت «ارسال مدارک» تصاویر «عکس پرسنلی»، «کارت ملی»، «تصویر شناسنامه» و «قبض تلفن یا برق» خود را بارگزاری نمائید.

پس از تکمیل فرم و بارگزاری تصاویر مدارک درخواستی بر روی دکمه «ثبت نام» کلیک نمائید.

مرحله 3 کارت منزلت
ارسال مدارک کارت منزلت

۴. صفحه باز شده شامل اطلاعاتی است که در فرم قبلی وارد نمودید. اطلاعات وارد شده را دوباره مرور نمائید و از صحت آن ها اطمینان کسب کنید. درصورت وجود اشتباه در اطلاعات با کلیک بر روی دکمه «ویرایش» به مرحله قبل باز می گردید تا اطلاعات را ویرایش نمائید. در صورت صحت اطلاعات و اطمینان از آن، بر روی دکمه «تایید درخواست» کلیک نمائید.

مرحله 4 کارت منزلت

۵. سپس به صفحه مشاهده هزینه های خدمات انتقال پیدا می کنید. حال بر روی گزینه «ارجاع به درگاه پرداخت اینترنتی» کلیک نمائید تا به صفحه پرداخت بانکی انتقال بیابید.

مرحله 5 کارت منزلت

۶. در این مرحله اطلاعات کارت بانکی خود را جهت پرداخت اینترنتی صورتحساب مربوطه وارد نمائید. سپس بر روی «پرداخت» کلیک نمائید.

مرحله 6 کارت منزلت

۷. جهت تایید پرداخت، بر روی دکمه «تایید پرداخت» کلیک نمائید و سپس بر روی گزینه «Continue» کلیک نمائید.

(این مرحله ممکن است کمی طولانی تر جهت انجام پردازش بانکی به پایان برسد، لذا تا انتقال به صفحه بعدی شکیبا باشید)

مرحله 7 کارت منزلت

۸. در پایان «کد پیگیری درخواست» به همراه خلاصه اطلاعات نمایش داده می شود.

توصیه می گردد این صفحه را با زدن بر روی آیکن «چاپگر»، بر روی کاغذ چاپ کنید و یا کد را در جای مطمئنی یادداشت و تا زمان دریافت کارت خود نگه دارید.

مرحله پایانی کارت منزلت

پیگیری درخواست کارت منزلت

جهت پیگیری درخواست کارت منزلت خود می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی پیگیری کارت منزلت با وارد کردن «کدملی» و «کد پیگیری ثبت نام» خود، از وضعیت درخواست خود آگاه شوید.

پیگیری درخواست کارت منزلت

به منظور گزارش اشکالات احتمالی، با باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

آدرس اینترنتی: club.farhangsara.ir

نشانی:

تهران ، خیابان استاد شهید مطهری ، بعد از تقاطع سهروردی، روبروی خیابان یوسفیان ، جنب بانک شهر ، شماره ۴۹

تلفن تماس:

۸۸۴۵۲۵۲۰ – ۸۸۴۴۷۶۵۶

دیدگاه‌ها (2)


  1. سلام
    کارت عکسدار مترو و اتوبوسم را گم کرده ام
    چکار کنم ؟

    • کاربر گرامی، با سلام، می توانید با شماره های ۸۸۴۵۲۵۲۰- ۸۸۴۴۷۶۵۶ تماس بگیرید و یا به نشانی : https://club.farhangsara.ir مراجعه نمائید. البته توجه داشته باشید متاسفانه وبسایت ذکر شده هم اکنون ف.ی.ل.ت.ر است و باید از و.ی.پ.ی.ا.ن استفاده نمائید.

لطفا نظر خود را بنویسید

جستجو

Generic filters

دسته بندی ها

تبلیغات

آگهی های ویژه

تماس با مسئول آگهی

  • تیک را بزنید تا از ارسال پیغام های بیهوده جلوگیری شود!
بالا